Pàgines

diumenge, 27 d’octubre del 2013

La poesia, què és i la seva representació

Benvolguts i benvolgudes,
Avui parlarem de la poesia. 
La poesia és l’art d’expressar, en paraules, el contingut espiritual propi, la pròpia identitat amb vivències elementals i permanents.

"La poesia, és aquest dubte prolongat entre el so i el sentit"- P. Valery. 
Així doncs, la musicalitat i el joc verbal, permet sortir d'allò que no es quotidià, la qual ofereix la possibilitat d'usar-la en el nostre dia a dia. Trobar allò que t'aporta la poesia, fa que trobem el significat de les paraules i sigui significatiu per a nosaltres. A continuació us mostro un vídeo del que acabem d'explicar.


Seguidament us mostro una imatge de la meva representació gràfica de la poesia.


Finalment, considero que aquesta sessió m'ha acostat a la poesia i m'ha ajudat a veure de quines riqueses està composta. Abans d'aquesta sessió, per a mi la poesia era quelcom que avorria i que requeria massa implicació, pel que fa a la rima i la mètrica elaborada durant tot el batxillerat. Però avui l'he vist amb uns altres ulls, he vist la poesia com un art, l'art de comunicar-te amb els altres d'una manera dolça i fantàstica. Així doncs, m'he adonat que hi ha molts tipus de poesia i de diversos estils. 

Per acabar, us mostro tres pàgines web que m'han semblat molt interessants. En les quals hi trobem un ampli ventall de poesies i autors diversos:


Espero que us hagi agradat,
Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada